bus och lek och fullt upp

Här har det varit fullt ös minst sagt! Sara och Herman har varit på besök och vi har busat MASSOR! Har varit jätteku att ses såhär hemma hos oss och visa dem alla Malmös delar (kanske inte alla men de flesta :D). Har dock inte fått någon sömn knappt då alla barn vaknat och somnat olika på kvällar och morgnar! Ett annat tempo än vanligt och Klara är nu rätt slut i både huvud och kropp. Detta betyder dock inte att jag inte har någon inspiration kvar! Den finns i mängder även den MINST sagt! Har suttit uppe till 3 på natten och skurit wallies som ska till Formargruppen framöver. Har nästa vecka på mig att jobba.

Mitt i detta kaos har Elise visat sig fått några märkliga prickar över hela kroppen! Små små prickar som enligt läkaren på VC tyder på virusifektion. Detta betyder dessutom att vi stått ut två nätter med hög och MYCKET hög feber. Har aldrig sett 40,7 grader på Elise någon gång men HJÄLP vad varm hon var. Jag är inte speciellt kinkig annars vad gäller sjukdomar men just feber har jag respekt för. Tycker dessutom att det är lite läskigt.

Här kommer i alla fall några bilder från i måndags när vi var och fikade med Tina, Malin, Sara och alla barn!


Ha en trevlig kväll.

Återkommer när jag har hämtat mig :D

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Tant Lott

Tredagarsfeber? Massa utslag på hela kroppen och hög feber i tre dagar, sen försvinner det.

2009-06-18 @ 23:04:40
URL: http://lottelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0