Formargruppen nästa

Formargruppen kommer ju att ta in mina alster from v 27 dvs att jag har en och en halv vecka på mig att sy ihop, skära ut och pyssla med allt som ska bli klart.

Som det ser ut nu beräknar jag ha ett sortiment av:

mössor- såklart!
walliespake & erbjuda en personlig inredningstjänst
kuddfodral
påslakanset
haklappar
nappband
byxor
omlottröjor

Sen hur det kommer att se ut det blir en överraskning men jag har mina idéer :D

Nu är det full fräs bara barnen blir friska igen! :D SUCK!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: zyrsan

COOLERS!!! :D :D :D

2009-06-18 @ 18:45:09
URL: http://r8bloggen.wordpress.com
Postat av: Lisa

Hej hittar inte din mail, tänkte om du ville vara med på pinkfriday möter?

Postat av: Sofia

Hej... hoppas ni haft en underbar midosmmar, det har vi haft!!! Du dessa prickar.. vad är det??? Meja o Ebbot hade oxå sådana prickar för några veckor sedan... de på VC kunde ej säga vad det var.. jag hade hoppats på vattkoppor, men icke!!! E- hade feber o var mkt dålig, dock ej Meja, men på henne satt prickarna kvar längre.. LUSTIGT!



Kram på er alla!!!!

2009-06-20 @ 11:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0