update i bild

Det har ju som sagt hänt en del här hemma men jag har verkligen inte funnit tid till att uppdatera bloggen! Häcken full som man så fint kan uttrycka sig! Men här kommer lite bilder så ser ni vad som försiggår på en viss adress i Malmö :D


Såhähr ser numera barnens rum ut. Fixade till det stora trädet som en mätsticka så nu är det bara för dem att växa på! Jag har kollen! Sander har som sagt fått en växa-säng och Elise har numera denna veckan fått en EXAKT likadan men lite lite större som jag, Ellen och Axel har sovit i. Jättekul att ha de båda sängarna i deras rum. Är riktigt nöjd med rummet nu. Vill ni se det liva får ni allt pallra er hit!



Var på stan med Cissi när hon var på besök. Elise fick då tag på dessa enormt fina stilettklackar! OAOW som hon uttryckte sig! Det ska börjas i tid minsann!!!

På lekplatsen blev det fullt ös i gungställningen!!! TACK Cissi för underbara dagar i ditt sällskap- alltid lika kul! Mötte upp "belivas" och hans mamma Maria lite senare- kiss och bajs blev mest temat för busungarna...det enda de sprang omkring och sade! Mister Sanderman kontra morgondagen därpå med ett riktigt lass av detsamma!!! Har aldrig sett på maken så mycket det kan finnas i en liten bebismage! Med risk för att låta riktigt äcklig så fick jag hålla igen nere vid anklarna för att bajset inte skulle rinna ut därigenom! hahahahaha! Så nu vet ni det! :D

Jaha det var det det!!!!

Nu är klockan 01:30 så kanske dags att sova!?!?!?!


KRAMAR till alla

Kommentarer
Postat av: Cissi

Älskar er också! Saknar er, som alltid:) Hoppas att vi ses snart igen! Krama hela familjen från mig!

2009-06-11 @ 15:15:13
Postat av: Lisa

fint ni gjort i ordning :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0