övergravid! jajemen!

Ja man går ju skapligt och väntar på att denne "lille" bebis ska dyka upp.. nejdå känner ABSOLUT INGEN PRESS från omvärlden! Ni kan kanske ana hur många kommentarer jag har fått i stil med:
* Har du inte kläckt än?
* Nu kanske ni är fyra där hemma (i ett mail...)
* Hur mycket har du gått över?
* Har du inte fått ännu?
* Inga känningar?
* Men gud är du fortfarande gravid...

Svaret på alla dessa frågor är JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA det är jag, annars hade jag väl hört av mig kan man ju tycka!

Ojojojoj vad jag låter bitter och supergravid. BF är ju faktiskt inte förrän på måndag MEN när man har gått hemma med hotande förtidsbörd känns det rätt tungt att vara gravid fortfarande. Dessutom kommer jag antagligen att få gå över och min största skräck är ju att han dyker upp den 14, 15, eller 16e mars. Skulle kännas så otroligt orättvist mot Elise. Går bara och tänker på det. Vill varken ligga på BB eller föda den dagen hon fyller 2. Men som sagt kan ju inte styra NÅGONTING!

Det är bara att bita i det sura äåålet och hoppas- för hoppet är det enda som finns kvar nu!

Kommentarer
Postat av: Bella & Hugo

Lugn och fin Klara Ripa, han kommer snart. Jag kan nästan lova dig att han INTE kommer att vänta så länge som till 16e. När Hugo kom hade jag inte haft en enda känning innan utan det bara satte igång, det kommer med all säkerhet att bli exakt samma sak för dig. Förstår att du är less nu men snart så.... Kram

2009-03-04 @ 06:45:04
Postat av: Sofia

Hej... ja han tittar ut när han tittar ut.. inget att styra över.. gick själv 10 dagar över tiden (o det är inget KUL!, men , men....) Ett tecken på att bebben mår bra... men trist såklart när du har ont! Stor KRAM

2009-03-04 @ 10:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0