Aqva-(NOT)-kul

En märklig känsla for genom kroppen på Elise födelsedag. Vi skulle verkligen fira denna dag utan Mamma Klara och lillebror Sander. Kändes till en början som ett omöjligt uppdrag men i god pappastil började vi dagen med en Mussepiggglass, sedan flöt allt bara på! Elise har även, av någon anledning, fått för sig att inte vilja ha håret uppsatt i hårsnodd. Fick ta fram stora fantasilådan och själv visa att tofs faktiskt är häftigt att bära. Då var det inga problem med det längre. (Se bevis nedan)

Klara och Sander tuffar på som tåget. Sander hade tydligen rasat hela 700 g idag så det blev ett par timmar med tillägg. Sedan rann det till i Klara och arbetet med att ge tillägg var ett minne blott!

Imorgon onsdag är det prat om hemgång och jag kan inte med ord beskriva min saknad. Jag vill dock inte att det sker något förhastat utan Klara och Sander skall må bra innan det är dags för hemgång. Vi får helt enkelt se vad tiden har att visa. 

Idag var jag och Elise på Aqva-Kul. Givetvis ville någon åt min fina klocka och min 300 år gamla mobiltelefon så när jag och Elise kom tillbaks till klädskåpet igen var låset borta och klockan och mobilen stulna! Helt jävla otroligt!! Hade jag varit tjuv så hade jag satsat på plånboken, där låg nämligen för ovanlighetens skull lite pengar, men nej nej, här skall vi ta mobilen!!! Så imorgon blir det polisanmälan och hit och dit! TRADIGT!

Nu skall Ni dock få njuta av lite nya bildet. De är helt underbara!!



Frukost!





Jag är själv rätt nöjd med denna lilla frisyr!



Det är tufft att bära tofs!!



Elise fick en jättefin ballong på SEB, lite läskigt men väldigt spännande!



Nyfödd skyltdocka går att skåda på BB, UMAS!!



Åh, Lilleman!!









Då var det färdigbloggat för idag. Jag hoppas för mitt liv att Klara kommer hem snart för nu börjar mina formuleringar och ord att ta slut..Så bli inte besvikna om det bara finns bilder imorgon!

HAJ HAJ

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha johan du är ju helt underbar! De är med ett stort smile jag läser det du skriver, tycker du sköter dig riktigt bra och det där med frisyrer fixar du ju perfekt. Vilken sötnos han är Sander! Må så gott och krama om Klara från mig när hon kommer hem.

2009-03-17 @ 23:37:40
URL: http://hannateresia.blogg.se/
Postat av: Sanna

Johan, underbart jobb med tofsarna pa bade dig och Elise! Och vilken lyx att fa ata glass till frukost yum yum, vilken liten flicka skulle inte bli overlyckligt av det?! (stora flickor oxa iof!)



Hoppas AK och Mr Sandman far komma hem snart sa ni kan mysa alla 4.



Manga kramar fran Oz

2009-03-18 @ 08:29:27
Postat av: Angela!

Haha, supersnygg i tofs måste jag säga, du kanske kan lära Stella som helt vägrar med allt vad hetre hår och hårateraljer=)



Underbara bilder på stor 2-åring och "liten" hungrig 3-dagars=)



Så mysig att vara FYRA=)!!!



Tycker du gör ett storartat jobb med bloggen=)



Kramar i massor från oss!!!! Hoppas ni alla får mysa tillsammans snart!!!



Förstår att K har det jobbigt med snittet o allt... inte helt lätt att återhämta sig från en stor magoperation juhe...;)



KRAM!!!

2009-03-18 @ 08:47:08
URL: http://minstjerna.blogg.se/
Postat av: Annica

Du sköter dig väldigt bra Johan, men jag förstår att du längtar efter att få hem familjen =) Kram till er. Förresten var du riktigt tjusig i tofs.

2009-03-18 @ 08:51:51
Postat av: Cathrine

Hej på er!



Värsta Blogg-pappan ju!!!!! kul att läsa om era strapatser!!! Och superfina i era hårkreationer är ni med!!



Tänker på Klara och lillkillen, vet att det är tufft efter ett snitt!!! Men snart är de hemma och kan mysa med er! Underbart att vara fyra nu!!



Hälsa Klara att jag ringer när jag vet att hon mår bra och är hemma, vill inte störa på BB! Men tänker masser på´na!!! Hälsa det!!



Kramar ia tusen till er alla!!!



ps Elise är världens sötaste storasyster!!!

2009-03-18 @ 09:09:49
Postat av: Sofia

Hej.. snygga frisyrer:-) Åhh så söt har är Sander... Kram på er...

2009-03-18 @ 09:26:36
Postat av: Linda H.

Hej på Er!



Johan, det här går galant för dig=) bra jobbat!

Vilka underbara barn ni har, en docka till tvååring och en jättefin nyfödd kille.



Ta hand om er!

Kramar

2009-03-18 @ 09:43:48
Postat av: Bella & Hugo

Haha Johan, säg inte det här till Klara (men hon kanske läser det här, haha)... men ombyte förnöjer, tycker att dina inlägg är fantastiskt underhållande. Ni borde lägga in vartannat blogginlägg i framtiden!!! Eller lägger du över ansvaret helt på Klara nu? Mysigt att se lite bilder, tycker att din dag med Elise verkade underbar, vet att Klara var ledsen att hon inte kunde vara med så vilken tur att det finns tusen till sådana mysdagar att göra tillsammans. Sköt om er och krama och pussa familjen från oss.

2009-03-18 @ 10:47:53
Postat av: vintageretroprinsessa

Ett stort grattis till nytillskottet i familjen så söt :)



Han vägde ungefär som min dotter då hon föddes en månad för tidigt hihiih :)

2009-03-18 @ 17:27:11
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Emma&Emma

Tycker du är en mycket bra vikarie Johan!! Ni är så fina i era tofsar! Och lille Sander är så fin!!!

2009-03-18 @ 22:20:44
Postat av: Sara

Haha vilka fina bilder! Nog inte alla farsor som tar sitt ansvar för sin kvinnas blogg på det gär sättet!! Kanon!! Ha det gott - hälsa dina tre:-)

Kram från Sara och Jonas och Herman.

2009-03-19 @ 21:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0